Bezpłatna dostawa od 350zł ( Kurier InPost, Paczkomaty InPost, DHL POP, Kurier DHL )
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
- Czyszczenie
- Elektronarzędzia
- Fugowanie
- Izolacje
- Montaż płytek ceramicznych i kamienia
- Motoryzacja
-
Narzędzia i akcesoria
- Kleje
- Produkty do gruntowania
- Produkty do montażu desek, parkietów i wykładzin
- Produkty do naprawy i przygotowania podłoża
- Produkty ścierne
- Silikony, uszczelniacze i szpachlówki akrylowe
- Tarcze
- Tynki i farby
- Wiertła
-
Zwroty i reklamacje
Zwrot
-
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 od dnia dostarczenia przedmiotu Zamówienia Konsumentowi, bez podania przyczyny odstąpienia oraz ponoszenia kosztów.
-
W takim wypadku Konsument przesyła Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
-
Klient wysyła zgłoszenie odstąpienia od umowy dotyczące danego towaru na adres e-mail dostępny na stronie Sklepu.
-
Zwrot Towaru powinien nastąpić wraz z oświadczeniem o odstąpieniu albo niezwłocznie po tym oświadczeniu, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od Umowy sprzedaży. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Konsument. Konsument powinien przesłać zwracany Towar na adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski ul.Kobylogórska 1. Zwracany towar nie może być uszkodzony i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsumentowi zwracane są niezwłocznie wszystkie płatności. Zostanie wystawiona stosowna faktura korekta. Zwrot następi nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania Towaru nie podlega zwrotowi.
Reklamacja Towaru
-
Klient będący Konsumentem ma prawo do reklamacji Towaru lub Towarów wchodzących w skład Zamówienia.
-
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
-
Klient dokonuje reklamacji, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne dotyczące danego Towaru za pośrednictwem e-mail ( sklep@targa.com.pl )
-
Do zgłoszenia reklamacyjnego klient zobowiązany jest dołączyć:
- Protokół szkody
- Zdjęcia uszkodzonego towaru
- Numer zamówienia
- Opis
-
Sklep zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji do 30 dni od daty jej złożenia. Wszelkie informacje dot. postępowania reklamacyjnego Sprzedawca będzie przekazywał Konsumentowi za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres z którego przesłano reklamację.